Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

October 2016 Favourite

Hello- hello! Σήμερα θα σου postάρω τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε. Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας των γενεθλίων μου όποτε από μόνος του είναι αγαπημένος. Η λίστα των αγαπημένων μου προϊόντων είναι η εξής:

© Βάση Soft & Natural Make up-long lasting No 02 Sand Beige,της Essence
© Μολύβι Χειλιών Lip Pencil No 13, της Glamorous
© Lipstick No 08, της Beauty Line Cosmetic
© Exclusive Body Lotion με Argan & Vanilla, της Eveline Cosmetics
© Κρέμα μαλλιών Crema Papelli με Avocado & Olio Di Oliva for Dry Hair, της Hair Care

Βάση Soft & Natural Make up-long lasting No 02 Sand Beige,της Essence
Είναι η βάση που χρησιμοποίησα αυτό το μήνα και θεωρώ πολύ must να στην αναφέρω. Είναι ενυδατική και μου προσφέρει φυσικό αποτέλεσμα. Η απόχρωση είναι αρκετά ταιριαστή με την αντίστοιχη της επιδερμίδας μου. Μου χαρίζει μια ικανοποιητική κάλυψη που ξεπερνά την απλή ομοιομορφία. Αυτό που σίγουρα με κέρδισε είναι η ελαφριά, λεπτόρρευστη υφή της. Ιδανική για κάθε μέρα χωρίς να χρειάζεται σετάρισμα με πούδρα.



Μολύβι Χειλιών Lip Pencil No 13, της Glamorous
Ο μήνας αυτός ήταν γεμάτος με πολλά μουατς σε σκουρόχρωμες αποχρώσεις άκρως χειμωνιάτικες. Από όλα εκείνα τα προϊόντα για τα χείλη που δοκίμασα ξεχώρισα τα συγκεκριμένα. Το μολύβι της Glamorous  έχει μια απόχρωση που μπορεί να αποτελέσει βάση για πολλές αντίστοιχες σε κραγιόν. Σε γενικές γραμμές το χρώμα κινείται στις μπορντό βυσσινί αποχρώσεις μοβίζοντας αρκετά. Αν και αρκετά ξηρό ως προς τη σύστασή του, μπόρεσα να κάνω περίγραμμα ακριβείας. Συχνά γέμιζα όλα τα χείλη χωρίς να περνάω από πάνω κάποιο κραγιόν.



Lipstick No 08, της Beauty Line Cosmetic
Από την άλλη το κραγιόν που ξεχώρισα αυτό το μήνα ήταν η απόχρωση με το νούμερο 08, ένα καφέ-κόκκινο σοκολά της Beauty Line Cosmetic. Tο συγκεκριμένο κραγιόν είναι ακριβώς εκείνο το χρώμα της σοκολάτας που πηγαίνει πολύ στις μελαχρινές κοπέλες.  Πέρα από την εντυπωσιακή χρωματική απόδοση, το ξεχώρισα για την ενυδατική του σύσταση. Αν και απλώνεται πολύ εύκολα δίνοντας την αίσθηση ότι έχεις μεγαλύτερα χείλη, χρειάζεται ένα περίγραμμα ώστε να μη ξεφύγεις. Εγώ το χρησιμοποιούσα συχνά με το lip  Pencil  από την Glamourous.





Exclusive Body Lotion με Argan & Vanilla, της EvelineCosmetics

Για τη συγκεκριμένη κρέμα σώματος σου έχω μιλήσει αναλυτικά σε ξεχωριστό post. Μια lotion  για το σώμα που μου χάριζε ενυδά-τωση και πλούσιο άρωμα χωρίς περιττή λιπαρότητα.

Κρέμα μαλλιών Crema Papelli με Avocado & Olio Di Oliva for Dry Hair, της Hair Care
Τέλος, μια κρέμα μαλλιών από την Ιταλία που πέρα από τo τικ της τεράστιας ποσότητας, έχω να σου πω πως είναι ιδιαίτερα οικονομική & πολύ αποδοτική. Χαρίζει βαθιά ενυδάτωση στα μαλλιά, κάτι που οφείλεται στο avocado & σε διάφορα έλαια. Έχει ευχάριστο άρωμα φρεσκάδας που περνά στα μαλλιά. Μου πρόσφερε πέρα από ενυδάτωση, εντυπωσιακή λάμψη & απίστευτη απαλότητα.

Ο μήνας Οκτώβρης είχε και πολλές όμορφες  στιγμές & πετυχημένα δώρα:

©Η Εκδρομή στο Βόλο ( Πάμε για Τσίπουρα; )
©Η Εκδρομή στην Αθήνα
©Δώρο από Victoria’s Secret
©Δώρο ένα ροζ Λούτρινο
©Περιποίηση από  La Prairie
©Μακιγιάζ  από τη Smash Box



 Υ.Γ.: Για εσένα πως ήταν αυτός ο Μήνας; Ξεχώρισες, Αγάπησες κάποιο προϊόν για να μου το προτείνεις;Όπως και να έχει, σου εύχομαι καλό Μήνα!

Πολλα Μουάτς,
Νανά Μιχ ©


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου