Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016


November’s Favourite

HEY-HEY! Σήμερα θα σου δείξω τα προϊόντα εκείνα που με κέρδισαν για το μήνα Νοέμβριο. Είναι εκείνα που χρησιμοποίησα τις περισσότερες φορές μέσα στο μήνα και θέλω να τα μοιραστώ μαζί σου. Η λίστα μου, λοιπόν, για το Νοέμβρη είναι η εξής:

© Hydro-Advance, Moisture Cream SPF15, Ενυδατική κρέμα με Δ.Π.15, Anew της Avon
© Make-up Foundation Hydravite, moisturizing, ceramide complex + vitamin E, Yγρή ενυδατική βάση προσώπου, της Farmasi 
  © Cream powder compact- all in one, Καλυπτική πούδρα, Puff Perfection της W7 (New Beige)
   © Mascara Cat Walk, Maxx Volume & Deep Black, Μάσκαρα της Golden Rose
   © Twist Eyeshadow, Volcanic Minerals της Korres (Ivory) 
   © Lipstick Bella Oggi της Le Chic (No 09)

Hydro-Advance, Moisture Cream SPF15, Anew της Avon
Είναι η ενυδατική μου κρέμα γι΄αυτό το μήνα. Είναι πλούσια και μου δίνει την αίσθηση της γεμάτης επιδερμίδας. Απλώνεται εύκολα και έχει διακριτικό άρωμα. Ιδανική για όλη μέρα αλλά και ως βάση. Τη χρησιμοποίησα κυρίως για τα βραδινά μου μακιγιάζ.
 


Make-up Foundation Hydravite, moisturizing, ceramide complex + vitamin E της Farmasi
Ένα foundation που έγινε σύμμαχος μου αυτό το μήνα. Ως μικτή επιδερμίδα υπάρχουν εποχές του μήνα που η ξηρότητα με ταλαιπωρεί. Το δύσκολο κομμάτι σ΄αυτό είναι τα προϊόντα μακιγιάζ. Το συγκεκριμένο όμως μου έλυσε τα χέρια. Με μέτρια κάλυψη αλλά με ωραία ενυδατική υφή ήταν το make up που χρησιμοποίησα με ευχαρίστηση.



Cream powder compact- all in one, Puff Perfection της W7 (New Beige)
Απ’ την άλλη υπήρξαν και εκείνες οι μέρες όπου ήθελα κάτι παραπάνω από απλή ομοιομορφία. Με λίγα λόγια,κάλυψη χωρίς όμως πολλά- πολλά. Έτσι πάνω από την ενυδατική της Anew, περνούσα ελαφρά με ένα πινέλο τη συγκεκριμένη πούδρα της W7. Το αποτέλεσμα ήταν απλό & φυσικό.



Mascara Cat Walk, Maxx Volume & Deep Black, της Golden Rose
Για το μήνα Νοέμβρη ξεχώρισα τη μάσκαρα αυτή για πολλούς λόγους. Χάριζε στις βλεφαρίδες μου όμορφο έντονο μαύρο χρώμα & super όγκο. Εκείνο που με έκανε να τη ξεχωρίσω είναι πως το αποτέλεσμα «χτίζεται». Έτσι τη χρησιμοποίησα τόσο τις πρωινές ώρες όσο και τις βραδινές, μένοντας σε μερικές στρώσεις ή προσθέτοντας μερικές ακόμα αντίστοιχα.





Twist Eyeshadow, Volcanic Minerals της Korres (Ivory)
Για το κινητό των βλεφάρων χρησιμοποίησα non-stop τη συγκεκριμένη σκιά. Έρχεται σε μορφή stick και αυτό με δυσκόλεψε στο blending με άλλες σκιές. Η απόχρωση όμως είναι κλειδί. Φυσική & εντυπωσιακή. Με απαλή χρωματική απόδοση αλλά και με μεταλλικές λάμψεις, μου έδινε αυτό ακριβώς που ήθελα, απλό, φωτεινό  και σικάτο αποτέλεσμα.





Lipstick Bella Oggi της Le Chic (No 09)
Ένα γλυκό ανοιχτό κερασί με αρκετό Shimmer με συντρόφεψε για όλο το μήνα. Αρκετά ενυδατικό με χαριτωμένη απόχρωση. Μου έδινε ένα απαλό & λαμπερό χρώμα στα χείλη. Εκείνη την απόχρωση που θυμίζει δαγκωμένα χείλη.




Υ.Γ: Έχεις δοκιμάσει κάτι από τα αγαπημένα μου για αυτόν το μήνα; Εσύ τι ξεχώρισες αυτό το μήνα;


Καλό Μήνα & Πολλά Μουάτς,
Νανά Μιχ ©


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου