Τρίτη 18 Απριλίου 2017

March Favourite

Λίγο μετά το ‘Χριστός Ανέστη’, σου έχω ετοιμάσει τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε,έτσι με απόλυτη αναρχία. Η λίστα μου λοιπόν για το μήνα Μάρτιο περιλαμβάνει:

©Micellar water-Νερό Καθαρισμού Xpress effect της Bioten
©Face Mask Deep Cleansing-Μάσκα Πρόσωπου για βαθύ καθαρισμό της Bioten
©Camouflage 2 in 1, Make up & Concealer της Essence, No 20
©2 in 1 Eyeliner & Eyeshadow pencil της The Best, Davis,No 02
©Volume Mascara Big & Multiplied- Waterproof της Avon




Micellar water-Νερό Καθαρισμού Xpress effect της Bioten
Μια νέα άφιξη στη σειρά περιποίησης της Bioten που χρησιμοποίησα όλο το περασμένο μήνα και συνεχίζω. Ενώ στην αρχή δε μου άρεσε τόσο, τώρα είναι το μοναδικό προϊόν που χρησιμοποιώ για το ντεμακιγιάζ κυρίως των ματιών.  Την ίδια καλή δουλειά όμως κάνει και στο πρόσωπο. Το μόνο ίσως αρνητικό είναι πως χρειάζεσαι αρκετή ποσότητα.

Face Mask Deep Cleansing-Μάσκα Πρόσωπου για βαθύ καθαρισμό της Bioten
Μια μάσκα με πράσινη άργιλο και πράσινο τσάι που τη χρησιμοποιώ ακόμα και μάλιστα αρκετές φορές μέσα σε μια βδομάδα. Δε κάνει τόσο βαθύ καθαρισμό -όπως ισχυρίζεται, ώστε  να σου ξηραίνει την επιδερμίδα. Πέρα από την ήπια δράση της, έχει δροσερή & απαλή υφή, όπως και ευχάριστο άρωμα -πράγμα σπάνιο για καθαριστικές μάσκες που περιέχουν άργιλο. Αφήνει το πρόσωπό μου καθαρό, απαλό & ενυδατωμένο.

Camouflage 2 in 1, Make up & Concealer της Essence, No 20
Είναι το foundation που χρησιμοποίησα non-stop όλο το Μάρτιο και μπορώ να σου πω ότι είναι θησαυρός. Έχει σχετικά ελαφριά κρεμώδη υφή, διακριτικό άρωμα και  μπορεί να σου προσφέρει πλήρη κάλυψη. Εκτός από όλα αυτά είναι πραγματικά πολύ οικονομικό χωρίς να έχει να ζηλέψει τίποτα από άλλα ακριβότερα. Α, και ένα ακόμα point είναι πως γράφει τέλεια στις φωτογραφίες.

Consealer Fresh Skin της W7, Fair
Οικονομικό, καλυπτικό & ελαφρύ. Χαρίζει φως κάτω από τα μάτια καμουφλάροντας τους μαύρους κύκλους & προσφέροντας ένα φρέσκο βλέμμα.  Προστέθηκε στη συλλογή μου στα μέσα Μαρτίου κι από τότε το χρησιμοποιώ σε κάθε περίσταση.

2 in 1 Eyeliner & Eyeshadow pencil της The Best, Davis,No 02
Ένα μολύβι ματιών που μετατρέπει όλα μου τα μακιγιάζ δίνοντας εντυπωσιακή λάμψη. Το ασημί του χρώμα σε συνδυασμό με τη μεταλλική  του λάμψη, ανοίγει το βλέμμα καθώς και το γλυκαίνει. Το επέλεξα πολλές φορές μέσα στο μήνα και με ένα απλό πέρασμα στη κάτω γραμμή των βλεφαρίδων μου  το μακιγιάζ μου γινόταν εντυπωσιακό & ιδιαίτερο, χωρίς πολλά πολλά!  

Volume Mascara Big & Multiplied- Waterproof της Avon
Μια μάσκαρα που προσφέρει και μήκος και όγκο. Το αποτέλεσμά της μπορείς να το κτίσεις και έτσι να έχεις από ένα απλό καθημερινό look μέχρι και το super duper αποτέλεσμα. Είναι αδιάβροχη χωρίς να σκληραίνει τις βλεφαρίδες μου.

Υ.Γ: Εσύ τι αγάπησες αυτό το μήνα;  Έκανες καμιά super ανακάλυψη;

Πολλά Μουάτς,
Νανά Μιχ©



1 σχόλιο:

  1. Nice post girl! Με δελέασες να δοκιμάσω τα 2 concealers! Την μάσκα της bioten την έχω κι εγώ και την αγαπώ!
    Πολλά φιλιά :)
    https://beautyproject-elinachris.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή