Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2017

My 10 Favourite Beauty Products of 2017

Hey – Hey Ομορφούλικα!Χρόνια Πολλά & καλά! Είμαι εδώ λίγες ώρες πριν την αλλαγή του χρόνου & σου έχω ετοιμάσει ένα post αποχαιρετιστήριο για τη χρονιά που θα μας αφήσει.Το post αυτό θα είναι γεμάτο ομορφιά & γλυκά αρώματα και θα έχω παρέα τη γλυκιά φίλη μου τη Δήμητρα από το “The Beauty & The Make Up”.Σκεφτήκαμε λοιπόν η καθεμιά να σας δείξει τα δικά της 10 Αγαπημένα προϊόντα Ομορφιάς για το 2017.

Χωρίς καμία αμφιβολία ήταν μια διερευνητική χρονιά που ανακαλύψαμε, γνωρίσαμε  & αγαπήσαμε πολλά προϊόντα ομορφιάς είτε μακιγιάζ είτε περιποίησης & φροντίδας.

Η δική μου λίστα περιλαμβάνει τα εξής:
©Καθαριστική Μάσκα Pure Clay Detox Mask Charcoal της L’ oreal Paris
©Prime & Fine Beautifying primer της Catrice
©Camouflage 2in1 Make up & Consealer ,No 20 της Essence
©Corrector Pro- Conceal, Shade: Peach Corrector  της L.A.Girl
©Lash Elengance , Length – Volume – Definition, No 1 Black Seventeen
©Prep + Prime& Setting Spray “Fix +” της MAC
©Bronzer, Perfection Matte, shade:  Suntan της MUA
©Μάσκα Επανασύστασης με Καστορέλαιο & Σφένδαμο για ταλαιπωρημένα & φθαρμένα μαλλιά από τη Botanic Therapy της Garnier
©Body Desserts -  Firming Body Cream, Caramel Cappuccino Organic Shop
©Fragrance Mist “Love Addict” της Victoria’s Secret

Καθαριστική Μάσκα Pure Clay Detox Mask Charcoal της L’ oreal Paris
Μια μάσκα που τη γνώρισα κοντά στο Μάρτη κι από τότε έμελλε να γίνει μια αγαπημένη συνήθεια.  Απαλή & δροσερή  απλώνεται εύκολα με τη βοήθεια ενός πινέλου. Απομακρύνει ρύπους & ακαθαρσίες αφήνοντας την επιδερμίδα σου πεντακάθαρη, ανανεωμένη & έτοιμη να δεχθεί τη περιποίησή της.



Prime & Fine Beautifying primer της Catrice
Ένα προϊόν που ευχαριστήθηκα και χρησιμοποίησα όσο κανένα άλλο. Είναι εκείνη η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά  στο  make up look σου, και δεν είναι άλλο από το συγκεκριμένο primer . Με βελούδινη αίσθηση & διακριτική μυρωδιά προετοιμάζει την επιδερμίδα του προσώπου σου να δεχθεί τα προϊόντα που θα ολοκληρώσουν το μακιγιάζ σου. 



Camouflage 2in1 Make up & Consealer ,No 20 της Essence
Καλυπτικό, Ευκολοδούλευτο & Οικονομικό. Τι άλλο να ζητήσω από ένα Foundation; Το γνώρισα γύρω στο Φλεβάρη-Μάρτη και αμέσως μπήκε στα Αγαπημένα μου. Με λίγη ποσότητα μου πρόσφερε αψεγάδιαστο αποτέλεσμα. Για να καταλάβεις,  το έχω ήδη αγοράσει άλλες 3 φορές! Η θέση στα αγαπημένα της χρονιάς του αξίζει ©


Corrector Pro- Conceal, Shade: Peach Corrector  της L.A.Girl
Απόκτημα Οκτωβρίου κι όμως αγαπήθηκε όλους αυτούς τους μήνες που βρίσκεται στη κατοχή μου. Έρχεται σε μια ροδακινί απόχρωση που εξουδετερώνει τους  μαύρους  μου κύκλους και  δημιουργεί τη καλύτερη βάση ώστε να «γράψει» καλύτερα το consealer  λάμψης.



Lash Elengance , Length – Volume – Definition, No 1 Black Seventeen
Μια μάσκαρα από τις αγαπημένες μου. Αν και την αγόρασα τη περασμένη χρονιά, περίμενα υπομονετικά και την άνοιξα το Μάρτιο που μας πέρασε. Χάριζε με ελάχιστα περάσματα πλούσιο όγκο, τρομερό μήκος και  false lashes’ effect . Είναι να μη τη λατρέψεις;©


Prep + Prime& Setting Spray “Fix +” της MAC
Kοντά στο Πάσχα, δοκίμασα το υγρό primer & setting spray από τη Mac και κόλλησα. Δροσιστικό & Ενυδατικό. Με ωραίο άρωμα, ουσιαστικά  «κλειδώνει» το μακιγιάζ μου. Χάριζε με ένα- δυο ψεκασμούς διάρκεια και σταθερότητα στο μακιγιάζ μου τόσο του προσώπου όσο και των ματιών.




Bronzer, Perfection Matte, shade:  Suntan της MUA
Απόκτημα της  Beauty Μαΐου. Από τότε το χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση δημιουργώντας τα matte κοψίματα μου & ένα γλυκό ζέσταμα σε όλο το πρόσωπο. Γκριζάροντας ελαφρώς  θεωρώ πως είναι ιδανικό για κοψίματα διακριτικά & καθημερινά. Μπορείς να παίξεις blend-άροντας  με την ένταση  ώστε να μετατρέψεις το αποτέλεσμα σε απόλυτα φυσικό. Check it & Love it too!



Μάσκα Επανασύστασης με Καστορέλαιο & Σφένδαμο για ταλαιπωρημένα & φθαρμένα μαλλιά από τη Botanic Therapy της Garnier
Μάσκα- Θρύλος! Τη  συγκεκριμένη σειρά τη γνώρισα στο τέλος του περασμένου χρόνου κι από το πρώτο λούσιμο κατάλαβα ότι θα έχουμε μια σχέση αγάπης! Από τις διάφορες version που δοκίμασα, η συγκεκριμένη σειρά με άφησε εντυπωσιασμένη.  Με  δυσκολία διάλεξα τη μάσκα της σειράς που την έχω αγοράσει ήδη 3-4 φορές κι ας κρατάει αιώνες. Με πλούσια σύσταση, απίστευτο άρωμα  χαρίζει στα μαλλιά μου  ενυδάτωση, απαλότητα και  θρέψη!Σε βάθος χρόνου, μάλιστα δίνει υγιή όψη στα μακριά, άτονα και ταλαιπωρημένα μαλλιά μου.



Body Desserts -  Firming Body Cream, Caramel Cappuccino Organic Shop
Απόκτημα της τελευταίας Beauty Macedonia. Οικονομικό & Ενυδατικό. Μυρωδάτο & Απολαυστικό. Αρκετά στοιχεία ώστε να κερδίσει μια θέση στο top 10 της χρονιάς. Με γλυκό άρωμα καραμέλας  συνδυασμένο με τη δυνατή μυρωδιά του καφέ και συγκεκριμένα του Cappuccino μετατρέπει σε διασκεδαστική διαδικασία την εφαρμογή της κρέμα σώματος. Η λεπτόρρευστη υφή του και η διάρκεια του αρώματος που προσφέρει  σε συνδυασμό την mega συσκευασία του, θα σε κάνουν το «φας» με το κουτάλι!


Fragrance Mist “Love Addict” της Victoria’s Secret
Μυρωδάτο δώρο γενεθλίων που ήρθε και μου άλλαξε όσα ήξερα για τα Body Mist. Με άρωμα γλυκό & μεθυστικό , μου ταίριαξε απίστευτα. Το χρησιμοποιούσα non stop  σε όλο το σώμα αλλά και στα μαλλιά έπειτα από το μπάνιο. Η καταπληκτική μυρωδιά του είχε διάρκεια σε συνδυασμό με την αντίστοιχη  κρέμα σώματος και αφρόλουτρο. 



Αυτά ήταν τα προϊόντα ομορφιάς που ακριβώς έκαναν πιο όμορφη τη χρονιά μου. Μη ξεχάσεις να check-άρεις τη λίστα της Δήμητρας η οποία περιέχει πολλά & χρωματιστά καλούδια! Επίσης να μη ξεχάσεις να την ακολουθήσεις στα Social Media της ώστε να μη χάνεις κανένα της νέο.

Πιο συγκεκριμένα τη Δήμητρα μπορείς να τη βρεις: 

Σου εύχομαι Χρόνια Πολλά & Καλή Χρονιά χαρούμενη και γεμάτη από όμορφες στιγμές©

Υ.Γ: Εσύ ποιο προϊόν ομορφιάς ξεχώρισες για το 2017; Έχουμε άραγε κάποιο κοινό;

Πολλά Μουάτς,
Νανά Μιχ©

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου